Labels

Monday, 4 July 2011

Video Aku....

video
untuk entry kali ni..aku letak video aku sendiri
harap korang suka ek...
ni untuk tatapan korang tapi aku cuma
gosok-gosok je tak pancut pun...
selamat menjamu mata...

10 comments:

  1. Sadap batang ko la, takuk tinggi, kalau dapat di isap sedap ni....

    ReplyDelete
  2. neilkie69 plz sms me at 0145772964 i nak brkenalan ngan u

    ReplyDelete
  3. ermmmm, best tu

    ReplyDelete
  4. hi neilkies...sms me k 0166826006 man penang

    ReplyDelete
  5. bro..konek ko pendek la...pegi urut bg lg panjang la..aku tau de tmpt yg urut tradisional,betul2 jadi punya

    ReplyDelete
  6. kt mana tempat nk urut suh jd panjang doe?

    ReplyDelete
  7. Konek korang cantik. Next time sampai pancut la... Korang jangan trim atau cukur bulu konek la. Biarkan ia tumbuh asli, natural, lebat, so korang nampak lebih macho dan hot. Kalo bulu konek dicukur habis, jadi seperti budak kecik. Aku tak sampai hati lihat budak kecik main seks, apalagi melancap.

    Aku tunggu video korang yang lebih hot.
    Salam lancap.

    ReplyDelete
  8. tempat urut menjadi kat mane?

    ReplyDelete