Labels

Wednesday, 20 July 2011

2 Kali Fuck 2 Kali Pancut......

hi semua warga PLU...
entry untuk kali ni..budak post video la pulak..
asek tengok pic je kan...hahaha..
mesti korang pun tertunggu tunggu entry budak kali ni..
budak pun tak pasti...
ni memang video fav budak la...
stamina mamat ni hebat..
apa kita tunggu lagi ..jom kita layan video nie...

video

harap korang enjoy la ye...
jangan lupe untuk comment & vote ok..
jumpa lagi kat entry seterusnya...
ciaoo

3 comments:

  1. kalau KK nak tau..video mamat ni ada lagi satu yang nampak muka dia..muka dia n muka bf dia..kat post Romen-Romen Pancut Kat Mulut..tengok kat tatu kat perut dia hehe..sama kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa cm nk mlancap laa..sapa nak webcam FB ??;)

      Delete