Labels

Saturday 20 August 2011

KEPADA ORANG YANG HACKED BLOG AKU!!!!!!!


Kepada manusia lahanat yang hack blog budak..nice try..
ko ingat aku nih bodoh dari ko ke ha...
tahniah la coz ko leh hacked blog budak..
tapi ingat..jangan ingat ko sorang je pandai hack..aku pun pandai...
kalau ko tak nak aku kacau hidup ko..rosak peranda kan fb ko, akaun email ko, 
baik ko jangan kacau aku..sebelum ko susah..
ni warning..jangan cuba cuba nak hack blog aku..
kalau tak..semua maklumat ko yang ko simpan kat internet aku hack..
aku tak kacau ko...ko jangan kacau aku ok..jangan ingat ko boleh hack..sukahati ko je nak hack blog org
kalau ko tak nak org hack n ganggu hidup ko..ko jangan ganggu hidup aku ok..
ni last warning..jangan kasi aku marah..
aku tau siapa and dari mana ko hack...jangan ingat aku ni bodoh ok..
kalau aku tak pandai semua ni, aku tak buat blog la sengal..
peace out...fucker...


17 comments:

  1. Sabar budak...bulan2 puasa ni kena banyak sabar hehehe

    ReplyDelete
  2. Patut la aku nak masuk blog budak semalam x boleh...kena Haked.Lahanat betul org tu.
    Kepada Budak:Tahniah kerana ko pandai mengatasinya.Jgn tunduk dgn org yg BUSUK itu.

    ReplyDelete
  3. dy hack mcm mane? tuka template ke?

    ReplyDelete
  4. bodo siot dak2 nih...xde keje len ke nak hack orgnye privacy....terkejut beruk siot aku bile terpampang kuar announcement hack nih...mati2 aku ingat diowank hack akunye acc ke pe hahaha!
    btw nice profile bro :)
    camat hari raye guys ^^
    btw, nak passkey leh x ngeh3...toce toce :)

    ReplyDelete
  5. budakkkkkkkkkkkkkkk. private la eh. tp, pelissssssssssssssssssssssssssssss invite aku sama. cant live without ur blog. T_T
    endwantilu@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. tapi..kena ucap trima kasih la kat budak hack tu..kerana dia..budak dah bagi imej baru untuk blog budak..haha...budak suka kaler biru..so harap korang pun suka theme blog budak..semalam tu budak memang tak bukak blog..tapi budak rasa tak senang hati kalau tak tengok2xkan blog budak..nasib baik sehari je..kang nanti tak de tempat lak korang nak cari bahan lancap kan..sian lak kat korang nanti..sini tak da passkey hehe..blog budak simple je..nanti budak private korang email la email korang kat ym budak..senang budak nak add kalau budak dah private nanti hehe..peace out

    ReplyDelete
  7. oops...tersilap blog dow sampai nak mintak passkey lak haha xD
    pe ym ko dow? awat xleh nak add ko bro?
    josh2suck@gmail.com...jgn lupe ye invite kalau nak privatekan blog ^^

    ReplyDelete
  8. Kalau dah nak private nanti jangan lupa invite ek


    neilkie69@gmail.com

    ReplyDelete
  9. klu private ti jgn lupe invite aku ea..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  10. salam budakhot88. ni emel edy. kalau nak private blog invite ya.

    edywonka89@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. invite royshit69@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. salam brow, incase u want to private ur blog, please le add emel aku ek...like your blog very much!

    mjoeyg99@aim.com

    ReplyDelete
  13. bersabar la.. huhuhu.. blog MGL dh lebih 10 kali kena hacked. kitaorng punya team smpai snggup top up rm100 nk call google office.. hahaha.. anyway kalau nak private blog, invite team mgl k? malaysiangay@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. tu ar..blog yang benar dh kene hack..trax ke pe nama die..siap ckp password anda lemahla apala..salam lebaran lagi tu..x suke jgn ar tgk...gi bkk apsal..sengal ar manusia cmni

    ReplyDelete
  15. Orang yang ader PHD jer suker hack-menghack nie...Sabau jerlah budak...

    ReplyDelete
  16. hey budak
    please invite me if you want to private your blog
    thank you
    zackmasaki69@gmail.com

    ReplyDelete