Labels

Monday, 3 October 2011

Style 2 Mamat Top Having Fun.!!!

Hi semua warga PLU yang budak sayangi...
entry pada kali nie...tentang 2 org mamat top..
ingat tak entry yang 2 mamat main gune toy tu..
dia org nie sebenarnya sepasang kekasih..
video nie dia org buat semperna hari valentine..
well budak x sambut hari valentine hehe..
budak sambut hari ulang tahun kita org declare je hik hik..
maaf la ye coz video senget...slack tu je yg lain tip top ler..
jom kita layan mamat 2 org nie main jom..
layann.. 

video

amacam stim tak tengok hehehe..
bagi follower budak yang nak sumbang bahan bahan untuk blog budak..
korang leh hantar pic2x korang or video korang kat email budak..
budakhot88@ymail.com
tu jer dari budak...tunggu budak pada entry yang seterusnya nanti ok..
pa pe pon jangan lupa untuk comment & vote k..
peace yooo

3 comments:

  1. best nyer klu dpt main dgn dorg b'dua ni.. pasti puas.. huhu

    ReplyDelete
  2. sakit kepala view clip nie.........teleng leher aku

    ReplyDelete